برخي امکانات اين سيستم جديد به شرح زير مي‌باشد.


1. امکان ارائه شماره تلفن‌هاي داخلي به تعداد بالا با توجه به ظرفيت سيستم تلفني که راه اندازي شده است، مي‌توانيد تعداد مختلف داخلي‌ها را داشته باشيد.


2. امکان دريافت پيام صوتي (Voicemail) استفاده از اين سرويس در صورت عدم امکان پاسخگويي کاربر، مي‌توان براي او پيام گذاشت. کاربر در زمان دلخواه قادر به شنيدن اين پيام بوده و نيز امکان ذخيره سازي آن بر روي سرور مي‌باشد.


3. ضبط مکالمات اين امکان وجود دارد که تمامي مکالماتي که در بستر ويپ در سيستم شما صورت مي‌گيرد ضبط شده و در سيستم شما ذخيره گردند.


4. تلفنهاي نرم افزاري (SoftPhone) با نصب تلفن‌هاي نرم افزاري امکان دسترسي به داخلي‌هاي کاربران از طريق کامپيوتر فراهم مي‌باشد. با استفاده از اين ويژگي کاربراني که خارج از محيط سازمان هستند امکان ارتباط با سازمان را همچنان خواهند داشت. همچنين اين امکان وجود دارد که از لپ تاپ يا موبايل به عنوان وسيله ارتباطي استفاده کرد.


5. Fax to Email با استفاده از اين ويژگي قابليت ارسال فکس‌هاي دريافتي به ايميل وجود خواهد داشت. بدين صورت خدمت بزرگي به محيط زيست و صرفه جويي در مصرف کاغذ خواهد شد. از طرف ديگر ذخيره شدن اسنادي از اين قبيل در ايميل، دسترس پذيري آن ها را بالا مي‌برد.


6. VoiceMail to Fax اين امکان نيز يکي ديگر از قابليت‌هايي است که تکنولوژي VoIP در اختيار مي‌گذارد که البته مم به وجود امکانات شبکه‌اي جهت فرستادن پيام‌هاي صوتي به ايميل مي‌باشد.


7. Interactive Voice Response اين ويژگي (IVR) با تماس کاربران منوي صوتي را فراهم مي‌کند تا براي اتصال به بخش مورد نظر شماره همان بخش را طبق پيامي که پخش مي‌شود وارد کند. براي مثال در هنگام تماس با سازماني که داراي بخش‌هايي از قبيل فروش، پشتيباني، مالي و . است، ابتدا پيامي براي مخاطب پخش مي‌شود که براي ارتباط با هر بخش شماره‌اي اعلام مي‌شود. سپس کاربر با انتخاب شماره‌ها به بخش مورد نظرش هدايت مي‌شود.


8. صف انتظار با استفاده از اين ويژگي، در صورت اشغال بودن خط شما، تماس‌هاي مخاطبان شما از دست نرفته بلکه در صف قرار داده مي‌شوند تا به هنگام آزاد شدن شماره شما، تماس برقرار شود.


9. تنظيم ساعات اداري اين ويژگي هم يکي از موارد کاربردي در پياده‌سازي سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها به شمار مي‌رود که در سيستم‌هاي مبتني بر VoIP به راحتي قابل انجام خواهد بود.


10. گزارش گيري اين امکان وجود دارد که تمام تماس‌هاي کاربران به صورت گزارش در اين سيستم ذخيره شود که در نظارت بر تماس‌ها و ارائه گزارش‌هايي که بيانگر نحوه و ميزان تماس‌هاست، مفيد مي‌باشد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ رسمی حاشیه نشینان هدف در فوتبال ایران چگونه مدرسه ای با محیط شاداب داشته باشیم؟ Lisa موسسه سنجش سپاهان ( احمد نورمحمدی ) سایت پرسشنامه های استاندارد لینک یاب ᏝᎧᏉᏋ ᎩᎧᏬᏒ ᏕᏋᏝᎦ